دست نوشته

دفتری کوچک اما پرمحتوا...

دست نوشته

دفتری کوچک اما پرمحتوا...

گل زندگی

  

 

قصه از جایی شروع میشه که من اصلااز این دونه خوشم نمیومد... یه جورایی دوستش داشتم و یه جورایی نه!بازم عجیبه !اوهوم...

این دونه روز به روز خودشو به من نزدیک تر میکرد ، یه جورایی میخواست که خودشو تو دل من جا کنه.... روز به روز بیشتر بهش عات میکردم ... تا جایی که بهش علاقه پیدا کردم..... گل قشنگ من شد مثل یه دوست خوب کنار من .... حرفاش قشنگ بود ، بهم امید میداد ....طوری شده بود که دیگه بهش وابسته شده بودم... عجیب بود برام ..منی که اصلا دوستش نداشتم و بیزار بودم چه جوی شد که شد امید زندگیم...!!!

طوری بهش علاقه مند شده بودم که اگه یک روز نمیدیدمش دیوونه میشدم....

به خودم که اومدم گفتم:«اینجوری که نمیشه مریمی، باید یه کاری بکنی اینطوری اگه تمام روزاتو سپری کنی سر از دیوونه خونه درمیاری ، اومدیم و اون گل پژمرده شد ... ازت گرفتنش ... دیگه پیشت نموند ...تو بازم می خوای اینجوری باشی!!! »

تا این شد که کم کم از خودم دورش کردم که وابستگیمو کم کنم...

دیگه وابسته نبودم بلکه فقط دوستش داشتم...

گل قشنگ من همیشه ی همیشه قشنگ میمونه برام حتی اگه از من جداش کنن...

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مائده 1390/03/15 ساعت 11:32

بسمه الله
سلام مریم خوبم...خونه ی نو مبارک...
گل تو خوش بو ترین گل دنیاست ... گلی که استشمامه عطرش هر رهگذری رو دیوونه می کنه...
خودت هم گلی... گل مریم...
مواظب خودت باش...خوب؟
دوستت دارم
یا علی

بسم الله
سلام عزیزکم
ممنونم وقتی گلایی مثل شما رو دارم دیگه هیچ غمی تو دنیام ندارم.
دوست دارم مائده ی من...
تو هم مراقب قلب مهربونت باش....موفق باشی

مائده 1390/03/17 ساعت 03:24

نظر قبلیه تائید نشود لطفا
چقدر از شکلکای این جا خوشوم میایه...
یا علی

بسم الله
سلام مائده ی من به روی چشم عزیزکم.
منم خیلی شکلکاشو دوست دارم...اصلا به خاطر شکلکاش بود که وب زدم اینجادوست دارم تا بینهایت ها

شبستانه 1390/03/17 ساعت 03:26

سلام/
ممنونم از زحماتتون

بنام خدا

سلام عزیزم...
خونه ی نو مبارک...دوست دارم..خیلی زیاد
اوهوم...
بر قرار باشی و سبز
گل من تازه بمون
نفسم پیشکش تو
جای من زنده بمون............
دست علی یار تو...خدا نگهدار تو

نظرنوشت:من هیچوقت تنها نیستم...همیشه خدا کنارمه...اما حیف از..................!!بی خیال...دوست دارم
تابعد........................................................یاحق

سلام عزیزکم ممنونم خیلی خوش اومدی
بله هم که خدا همیشه کنارمونه
دوست دارم زیاااااد

سلین مریمی
مباررررررک باشه عزیزکم
به قول مائده چقده شکلکاش جیگیلههههدوسش میدارم

سلام عزیز دلم خیلییییی خوش اومدی عشقم ممنون
آره خداییش خیلی بامزه اند....

بهار 1390/03/17 ساعت 21:59 http://bah-ar.ir

به نام خدا

سلام مریمی...واایییییییی وب جدید مبارک:)) چقده قشنگه...چه نقاشیای خوبی:)
ممنون که آدرسشو بهم دادی..دوستت دارم

سلام بهارم ممنونم ..خوش اومدی عشقم.
دوست دارم زیاااااااااااااد

مبینا 1390/03/22 ساعت 10:09 http://mobina-kiya.tk

سلام مریمم
ببخشیدمیفرستم به صندوق پستیت
راستی میتونم لینکت کنم؟

سلام مری گلی .. خوبی آجی ...میگم میشه اون نظر قبلیه منو تایید نکنی لفطا
ممنون.
من مرده ی این نقاشی های خومشلتم ...

سلام مهسای خود خود خودم......
ممنون عزیز دلم که خونه وبم و روشن کردی .....چشم قربونت برم خدا نکنه عزیزم ..چشمات قشنگه.

سلین ... بابا قالب جدید ...
مفالکه مفالک .... قالب جدید مفالک

سلام عزیز دلم .... ممنون عشقم

سلاااااااممممممممم مریمییییییییییی

وااااااااااااااای اینجا چگده گشنگههههههههههههه


عنوان وبت و دوست دارم...دست نوشته.......


مراقب خودت باش
علی علی

سلاااااااااممممممممممممممممممم نسترن حودمممممم
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی خوش اومدی عزیزم
چشمات گشنگه
دوست دارم زیاااااااااااااااااد تو هم مراقب خودت باش مهربونم.

maede 1390/03/25 ساعت 16:56

rasti axet kheyli khoshgele

سلام مائده من .....چشم....عزیزم اون بالا صفحه نوشته
اگه میخوای خصوصی باشه اونجا پیغامت و بنویس... باشه مهربونم
بعدشم من اصنم عصبانی نمیشمااااااا از حرفای مائده گلم....
دوست دارم عشقم..

سلام.خوبی مریم گلی
داداشیت بهتر شدن؟

سلام مهسا جونم ممنون خوبم تو خوبی قشنگم؟
بهتره خدا رو شکر با دعاهای شما عزیزان.....
دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد