دست نوشته

دفتری کوچک اما پرمحتوا...

دست نوشته

دفتری کوچک اما پرمحتوا...

تاشاید که بیایی

روزها از پس شب ها و شب ها از پس روزها می گذرد ، یک روز ، دو روز ، سه روز ...
چشمانم خیره به پنجره و در ...
تا تو را از لای این همه سیاهی شب و روشنایی روز پیدا کنم .
نه ، نه ، پیدا ، نه
آخر مگر من تو را گم کرده ام که حالا بخواهم پیدایت کنم ؟
نه ، نه ، عزیز من
به گمانم تو رفتی تا پاسی از شب یا پاسی از روز برگردی .
یا نمی دانم
به گمانم من رفتم تو را ...
نمی دانم عزیز دل
اگر تو رفتی یا من ...
اصلا مهم نیست ....!
ولی مهربونم ، عزیز دلم
من هنوز هم منتظرت هستم
چشمانم خیره به در و پنجره
تا شاید بیایی
روزها از پس یکدیگر می گذرد و من تو را در لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه های زندگی ام حس می کنم.
ومن هم اکنون منتظر آمدنت هستم.
تا شاید بیایی
تا شاید بیایی

نظرات 11 + ارسال نظر
حامد 1390/04/30 ساعت 04:15

جوابمو نمیدى؟
هیشکى منو دوس نداره

برادر من !!! من که جواب شما رو دادم عزیز من..

مهری 1390/04/30 ساعت 05:05

خدایا کفر نمی‌گویم
پریشانم
چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!
مرا بی‌‌آنکه خود خواهم، اسیر زندگی ‌کردی
خداوندا!
اگر روزی ‌زعرش خود به زیر آیی
لباس فقر پوشی
غرورت را برای ‌تکه نانی
‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌
و شب آهسته و خسته
تهی‌ دست و زبان بسته
به سوی ‌خانه باز آیی
زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگر در روز گرماخیز تابستان
تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی
لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری
و قدری آن طرف‌تر
عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌
و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این ‌سو و آن ‌سو در روان باشد
زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگر روزی‌ بشر گردی‌
ز حال بندگانت با خبر گردی‌
پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت
خداوندا تو مسئولی.
خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن
در این دنیا چه دشوار است،
چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

........................................................................................

دکتر شریعتی



سپاسگزارم مهری جان.

سلام
ان شاالله به دعای شما خوبان خواهد آمد.
مهم آمدن او نیست. که او هم در جای خود اهمیت دارد.
مهم این است که ما اماده و پذیرایش باشیم. قلوب خود را اب و جارو کرده باشیم و زندگیمان را و ...
موفق باشید

سلام . خیلی ممنونم .انشاالله...
او می‌ آید و همه برگ ها سبز میشوند...
شما هم موفق باشید سپاسگزارم.

سلام مریم جون...آره...او می آید...
زیبا بود آجیم

سلام عزیزم. ممنونم.

حامد 1390/04/30 ساعت 22:59

دوستت دارم را
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام
این گل سرخ من است!
دامنى پر کن از این گل
که دهى هدیه به خلق
که برى خانه ى دشمن
که دهى هدیه به دوست...
*تقدیم به آبجى مریم خودم*
آجى دوست داررررررررررررم

سلام داداشی گلم. ممنونم از شعر زیبات. و همچنین.

مهری 1390/05/02 ساعت 03:33

عزیزمی

سلام مریم جان
لذت بردم از نوشته های زیبات و نقاشی های بسیار زیبا
باز هم به من سر بزن .

سلام عزیزم / خیلی خوش اومدی و ممنونم..
چشم.

حامد 1390/05/07 ساعت 03:57

سلام آجییییییییییى. واى من خوشحالم.
میدونى چى شده بود؟آدرس وبلاگتو گم کرده بودم.
بعدش اینقده گریه کردددددددم.
آجى نمیدونى با چه زحمتى دوباره پیدات کردم.
آجى تو هم هیچى جدید نذاشتى؟ نکنه دیگه اینجا نیاى؟
آجى دوست دارم کاشکى اینو بخونى.
من دوباره میام پیشت. بوس.

سلام داداشیم چه عجب شما اومدی...اشکال نداره خدا رو شکر دوتاییشو پیدا کردی
نه میام

حامد 1390/05/07 ساعت 07:27

سلام آجى، صبت بخیر.
آجى کى میاى؟ خیلى دلتنگتم

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوبی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپممممم _ ______#
#__________#___بدووووووووووو بیاااااااااااا ___ #
_#_________#____جا نمونیییییییییییییییییی_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########

________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@@
__@@_سلام دوستم...من اپم بدو بیا...نظر یادت نره ها ____@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________ @
______________________ @____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد