دست نوشته

دفتری کوچک اما پرمحتوا...

دست نوشته

دفتری کوچک اما پرمحتوا...

به دنیا بگویید بایستد....!

امشب غوغایی در سر دارم...
نمی دانم به کدام سو می رود دلم...
اما تمام این سر گشتگی تقصیر دنیــاست!
اول باید دانست دنیا به کدامین سو می رود...
چه کسی می داند دنیا به کدامین راه می رود؟
تومیدانی؟...نه؟
تو...تو حتما می دانی...
پس چه کسی می داند دنیا به کدامین سو می رود؟...
آه که چه آشفته بازاری ست این دنیا...آه
افسار گریخته وبی ساربان...
پس به کدامین درد بشر می خورد این دنیا؟
به دنیا بگویید بایستد...به دنیا بگویید بایستد...
 

نظرات 9 + ارسال نظر
حامد 1390/04/30 ساعت 04:03

چشم حتما میگم!

حامد 1390/04/30 ساعت 04:07

میگما... شما آجى من میشین؟!

سلام دوست من ...
بله چرا که نه!!!
ادرس وبلاگ نداری شما‌ آیا؟؟؟؟

مهری 1390/04/30 ساعت 04:07

هوم!!!!

مهری 1390/04/30 ساعت 04:10

سلام
ای تا همیشه مهربان من
بر استواری ترین کوه ایستاده ام
در اوج قله ای پر غرور
خسته ی بلندی ها و دلزده از غرور
می خوانم ای معبودم
در انتظار پرواز
بر صخره به صخره
سنگ به سنگ
می نویسم نامت را
تا بخوانی ام به مهر
ای سپیدار بلند نور
ای تا همیشه مهربان من.
بدرود

مهری 1390/04/30 ساعت 04:10

گفت با من سخنی تازه بگوی

قالبی تازه بیار

درد را عریان کن

واژه ای تازه بساز

ابر ذوق ات اگر آبستن شعری هم نیست

از بخار دل من وام بگیر

از دو چشم تر من باران کن

زخم چرکین مرا مرهم باش

گفتمش می دانم :

من و تو خسته از این تکراریم

مچکرم مهری جان

حامد 1390/04/30 ساعت 04:18

من که وبلاگ ندارم؟
قبلا یکى داشتم هیشکى نظر نمیداد پاکش کردم!من که وبلاگ ندارم؟
قبلا یکى داشتم هیشکى نظر نمیداد پاکش کردم!

خب چرا؟؟؟؟؟
من مثل خواهر شما

حامد 1390/04/30 ساعت 04:27

راست گفتى آجیم میشى؟
من بازم بیام پیشت؟

اوهوم راست راست گفتم ...هر وقت دوست داشتی تشریف بیار اینجا تازه خیلی هم خوشحال میشم.

حامد 1390/04/30 ساعت 04:38

ممنوووووووووون!
آجى من اسمم هست حامد رضاپور
بچه قائمشهرم
16 سالمه
امسالم کلاس دوم دبیرستان بودم
فردا میام پیشت آجى

خواهش میکنم عزیزم. خوشحالم که یه برادر کوچک تر از خودم دارم. منم ۲۰ و اندی سالمه و دانشجوی گرافیک...تهران ...
موفق باشی داداشی گلم.

reza 1390/04/30 ساعت 06:45 http://rihaniy.blogfa.com/

سلام
ممنون که اومدی
یه بخشی از مطالبتو خوندم جالب بود
موفق باشی

سلام / خیلی ممنونم از لطفتون.شما نیز موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد